Соколович-Алтуніна Юлія ОлександрівнаSokolovych-Altunina Yuliia Oleksandrivna2018-12-192018-12-192010Соколович-Алтуніна, Ю. О. Роль Дублянської рільничої школи у розвитку аграрної освіти в Україні та Польщі [Текст] / Ю. О. Соколович-Алтуніна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 116–123.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6237У статті розглянуто одну з найбільш суперечливих історико-педагогічних проблем – визначення ролі навчальних закладів, що були відкриті на українських землях у період їх перебування у складі інших країн, у розвитку освіти України та держав-сусідів на прикладі рільничої школи (академії) в Дублянах.The author touches upon on of the most contradictory historical pedagogical problems, i. e. determining the role of educational institutions that were opened on the Ukrainian territories that used to be constituent parts of other states in the development of education in Ukraine and the states it borders on, agricultural school (academy) in Dubliany taken as an example.ukаграрна освітарільнича школавищий навчальний закладнауково-педагогічна спадщинанаціональна система освітиagricultural educationagricultural schoolhigher educational institutionscientific and pedagogical heritagenational system of educationРоль Дублянської рільничої школи у розвитку аграрної освіти в Україні та ПольщіThe Role of Dubliany Agricultural School in the Development of Agrarian Education in Ukraine and PolandArticle