Білєр Оксана СлавіківнаBilier Oksana Slavikivna2023-06-302023-06-302023Білєр, О. Методичні рекомендації до курсу «Вступ до спеціальності» [Текст] : для здобувачів спеціальності 013 «Початкова освіта» освітнього рівня бакалавр / О. Білєр ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – 47 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13709У методичних рекомендаціях подано матеріали, що містять систематизований методичний і практичний матеріал, що дозволить правильно формувати у здобувачів загальне уявлення про структуру, зміст, характер і специфіку майбутньої професійної діяльності; ознайомити їх зі змістом та основними формами навчання у закладі вищої початкової освіти; надати уявлення про раціональні форми, методи самостійної роботи та роль самовиховання у формуванні основ педагогічної майстерності та фахових компетентностей; сприяти формуванню загальних, професійних компетентностей вчителя початкових класів. Для здобувачів вищої педагогічної освіти спеціальності 013 Початкова освіта.The methodical recommendations contain materials including systematized methodical and practical material, which will allow applicants to correctly form a general idea of the structure, content, nature, and specifics of future professional activity; to acquaint them with the content and basic forms of education in an institution of higher primary education; provide an idea of rational forms, methods of independent work and the role of self-education in the formation of the foundations of pedagogical skills and professional competences; to contribute to the formation of general, professional competences of primary school teachers. For applicants of higher pedagogical education, specialty 013 Primary education.ukвчительпедагогздобувачі першого бакалаврського рівняпрофесіясамовизначенняteacherpedagoguestudents of the first bachelor's degreeprofessionself-determinationМетодичні рекомендації до курсу «Вступ до спеціальності»Methodological Recommendations for the Course «Introduction to the Specialty»Guidelines