Смирнов Владислав АнатолійовичSmyrnov Vladyslav Anatoliiovych2018-01-222018-01-222012Смирнов, В. А. Пролегомени до новітньої інформаційної педагогіки [Текст] / В. А. Смирнов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 42–52.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3690У статті розглянута інформація як фундаментальне поняття новітньої інформаційної педагогіки. Обґрунтована можливість моделювання сучасної освітньої діяльності через використання порталів знань.Information is examined as the fundamental concept of newest information pedagogy. The possibility of the simulation of contemporary educational activity through the use of portals of knowledge is based.ukінформаційна педагогікаінформаційні потокипролегоменипідстави наукипортали знанькогнітивна системакеруванняз наннямinformation pedagogyinformation trafficsprolegomenabases of the scienceportals of knowledgecognitive systemknowledge managementПролегомени до новітньої інформаційної педагогікиProlegomena to Newest Information PedagogyArticle