Мільчевська Г. С.Milchevska H. S.2018-04-242018-04-242012Мільчевська, Г. С. Психолого-педагогічні підходи до вивчення проблеми особистісної самореалізації старшого підлітка [Текст] / Г. С. Мільчевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 16–23.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4644У статті розглядаються основні підходи щодо вивчення проблеми особистісної самореалізації старшого підлітка, розкривається зміст понять «самість», «самореалізація» та «особистісна самореалізація», визначаються межі та особливості старшого підліткового віку. Автор характеризує особистісну самореалізацію старшого підлітка як процес розвитку особистості за допомогою пізнання та розкриття власних уроджених здібностей, можливостей та якостей.In the article it is considered a main approaches to the problem of personal self¬realization of older teenagers. It is opened a context of notions «self», «self-realization» and «personal self-realization». The author characterize personal self-realization of older teenager as a process of personal's development with the help of knowledge and opening own internal skills, opportunities and qualities.ukособистісна самореалізаціясамістьстарший підлітоксамоактуалізаціяпідходи до проблеми особистісної самореалізації старшого підліткаpersonal self-realizationselfolder teenagerapproaches to the learning of personal self-realization's problemself-actualizationПсихолого-педагогічні підходи до вивчення проблеми особистісної самореалізації старшого підліткаPsychological Pedagogical Approach to the Problem's Studying of Person Self Realization of a TeenagerArticle