Гупал Марина ОлексіївнаHupal Maryna Oleksiivna2018-02-062018-02-062012Гупал, М. О. Роль мотивації у вивченні іноземної мови студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів [Текст] / М. О. Гупал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 297–305.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3916У статті розглянуто поняття «мотивація» та її різновидності (перспективна, процесуальна, позитивна, негативна), зроблена спроба аналізу особливостей мотивів, визначено роль мотивації в оптимізації навчального процесу та створенні ефективної методики формування комунікативної компетенції у студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів.In the article the concept of «motivation» and its varieties (perspective, procedural, positive, negative) are considered, done the attempt of analysis of motives' features, determined the role of motivation in the educational process optimization and creation of effective method of forming communicative competence of students of non-linguistic specialities of higher educational establishments.ukмотиваціяпрофесійна спрямованістьіншомовна комунікаціяперспективна мотиваціяпроцесуальна мотиваціяафіліаціяпозитивна мотиваціянегативна мотиваціяmotivationprofessional orientationforeign communicationperspective motivationprocedural motivationaffiliationpositive motivationnegative motivationРоль мотивації у вивченні іноземної мови студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладівRole of Motivation in Foreign Languages' Learning of Students of Nonlinguistic Specialities of Higher Educational EstablishmentsArticle