Гаврічкова ВіолеттаHavrichkova Violetta2023-09-252023-09-252023Гаврічкова В. Особистісні та професійні характеристики педагога спеціального закладу освіти [Текст] / В. Гаврічкова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 43–47.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13827У публікації розглянуто провідні риси особистості педагога спеціального закладу освіти. Виокремлено провідні особистісні риси педагога, необхідні для успішної педагогічної діяльності: толерантність; чуйність; відкритість до потреб інших людей; уміння прийняти обмежені можливості; здатність виражати прийняття; творче ставлення до роботи. Серед професійних якостей відзначено вміння: вивчати особистість учня, складати індивідуальний навчальний план, співпрацювати з батьками та інші.The publication examines the leading personality traits of a special educational institution teacher. The leading personal traits of a teacher, necessary for successful pedagogical activity, are singled out: tolerance; keenness; openness to the needs of other people; the ability to accept limited opportunities; the ability to express acceptance; creative attitude to work. Among the professional qualities, the ability to: study the student’s personality, draw up an individual curriculum, cooperate with parents, and others was noted.ukпедагог спеціального закладу освітиособистісні рисипрофесійні характеристикиспеціальний заклад освітиосвітньо-виховний процесteacher of a special educational institutionpersonal traitsprofessional characteristicsspecial educational institutioneducational processОсобистісні та професійні характеристики педагога спеціального закладу освітиPersonal and Professional Characteristics of a Special Education Institution TeacherArticle