Крамаренко Тетяна ВолодимирівнаKramarenko Tetiana Volodymyrivna2018-10-242018-10-242017Крамаренко, Т. В. Дидактична гра як основний метод корекційної логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з порушеннями зору [Текст] / Т. В. Крамаренко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 74–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5629У даній статті висвітлено роль дидактичних ігор у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями зоруThis article highlights the role of didactic games in the speech therapy with preschool children with visual impairments.ukдидактичні ігрикорекційна логопедична роботадошкільникипорушення зоруdidactic gamescorrective speech therapypreschool childrenvisual impairmentДидактична гра як основний метод корекційної логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з порушеннями зоруDidactic Game as the Main Method of Correctional Speech Therapy with Preschool Children with Visual ImpairmentArticle