Волкова Тетяна БорисівнаVolkova Tetiana Borysivna2021-07-152021-07-152021Волкова, Т. Б. Особливості засвоєння геометричного матеріалу учнями з порушеннями інтелекту [Текст] / Т. Б. Волкова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 169–173.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11070У статті висвітлено особливості засвоєння геометричного матеріалу школярами із порушеннями інтелекту. Зазначені причини низького рівня засвоєння геометричних знань дітьми цієї категорії. Визначено рівнів мислення школярів з порушеннями інтелекту. Описано погляди науковців на зазначену проблему. Підкреслено складність практичного креслення геометричних фігур школярами цієї категорії.The article highlights the peculiarities of learning geometric material by students with intellectual disabilities. The reasons for the low level of assimilation of geometric knowledge by children in this category are indicated. The levels of thinking of students with intellectual disabilities are determined. The views of scientists on this problem are described. The complexity of practical drawing of geometric figures by schoolchildren of this category is emphasized.ukгеометріяспеціальний заклад середньої освітиучні з порушеннями інтелектуального розвиткуgeometryspecial institution of secondary educationstudents with intellectual disabilitiesОсобливості засвоєння геометричного матеріалу учнями з порушеннями інтелектуFeatures of Assimilation of Geometric Material by Students with Intellectual DisabilitiesArticle