Мачуська І. М.Machuska I. M.2019-01-102019-01-102010Мачуська, І. М. Теоретичні засади професійного самовизначення учнів [Текст] / І. М. Мачуська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 27–36.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6473У статті проаналізовано теоретичні підходи щодо проблеми професійного самовизначення учнів у психолого-педагогічній літературі. У більшості праць вітчизняних і закордонних учених професійне самовизначення старшокласників розглядається як одна із сторін особистісного самовизначення.In the article theoretical approaches are analysed to the problem of professional self-determination student in psychological and pedagogical literature. In most works of domestic and foreign scholars senior professional identity is regarded as one of the parties' personal self-determination.ukпрофесійне самовизначення особистостіпроцес професійного самовизначенняпрофесійна спрямованість особистостіпрофесійна орієнтаціяprofessional self-determination of personalityprocess of professional self-determinationprofessional orientation of personalityprofessional orientationТеоретичні засади професійного самовизначення учнівTheoretical Bases оf Professional Self-Determination оf StudentArticle