Шаповалова Ольга ВіталіївнаShapovalova Olha VitaliivnaМахоня Ірина МиколаївнаMakhonia Iryna Mykolaivna2021-02-192021-02-192020Махоня, І. М. Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності [Текст] : магістер. робота / І. М. Махоня ; науковий керівник О. В. Шаповалова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 79 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10123У кваліфікаційній магістерській роботі здійснено теоретичне узагальнення та інноваційне вирішення проблеми екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності, що знайшло відображення в обґрунтуванні відповідного комплексу ефективних педагогічних умов та методичних рекомендацій. Визначено сутність екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. А саме, основу екологічного виховання та компоненти всієї системи, що виконують певні функції, та мають відносну самостійність. З'ясовано різновид ігрової діяльності у формуванні екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку. Діагностовано рівень екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку за визначеними критеріями (рівні екологічних знань: низький, середній та високий). Запропоновано методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти щодо екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності.In the qualification masterwork the theoretical generalization and innovative solution of the problem of ecological education of children of senior preschool age in the course of game activity is carried out that was reflected in the substantiation of the corresponding complex of effective pedagogical conditions and methodical recommendations. The essence of ecological education in senior preschool age is defined. Namely, the basis of environmental education and the components of the whole system that perform certain functions and have relative independence. The variety of play activities in the formation of ecological education of senior preschool children has been clarified. The level of ecological upbringing of senior preschool children was diagnosed according to certain criteria (levels of ecological knowledge: low, medium and high). Methodical recommendations for educators of preschool education concerning ecological education of children of senior preschool age in the course of game activity are offered.ukекологічне вихованняігрова діяльністьпедагогічні умовидіти старшого дошкільного вікузаклад дошкільної освітиecological educationgamepedagogical conditionschildren of senior preschool agepreschool educationЕкологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльностіEcological Education of Children of Senior Preschool Age in the Process of GameMasters