Стахова Лариса ЛьвівнаStakhova Larysa LvivnaДушина Алла АнатоліївнаDushyna Alla Anatoliivna2019-02-252019-02-252019-02-15Стахова, Л. Л. Сенсорна інтеграція як метод корекції порушень мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку [Текст] / Л. Л. Стахова, А. А. Душина // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 127–129.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6742У статті висвітлюються особливості використання методу сенсорної інтеграції в корекційно-розвивальній роботі з подолання порушень мовленнєвого розвитку в дітей дошкільного віку.В статье освещаются особенности использования метода сенсорной интеграции в коррекционно-развивающей работе по преодолению нарушений речевого развития у детей дошкольного возраста.The article deals with the peculiarities of the use of the method of sensory integration in correctional and developmental work to overcome the disorders of speech development in preschool children.ukпорушення мовленнясенсорна інтеграціякорекційно-розвивальна роботанарушение речисенсорная интеграциякоррекционно-развивающая работаspeech impairmentsensory integrationcorrection and development workСенсорна інтеграція як метод корекції порушень мовленнєвого розвитку дітей дошкільного вікуSensory Integration as a Method of Correction of Speech Development Disorders in Pre-School ChildrenArticle