Тарасенкова Ніна АнатоліївнаTarasenkova Nina AnatoliivnaБурда М. І.Burda M. I.2019-01-082019-01-082017Тарасенкова, Н. А. Методологічні засади розробки системи засобів навчання математики [Текст] / Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 52–54.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6427Розглядаються вимоги щодо реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів у підручниках і посібниках з математики для загальноосвітньої школи.The requirements to implement of competence, learner-centered and activity approaches in mathtextbooks and guidancefor secondary school are considered.ukзагальна середня освітанавчання математикизасоби навчанняпідручники й посібникикомпетентнісний підхідособистісно орієнтований підхіддіяльнісний підхідsecondary educationmath teachinglearning meanstextbooks and guidancecompetence approachlearner-centered approachactivity approachМетодологічні засади розробки системи засобів навчання математикиMethodological Principles to Construction of the System of Math Learning MeansArticle