Батлуцька О. В.Batlutska O. V.2018-10-092018-10-092018Батлуцька, О. В. Конструювання уроку [Текст] / О. В. Батлуцька // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 113–116.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5486У даній статті наводиться спосіб оформлення конспекту уроку у вигляді конструктора, який включає в себе всі етапи уроку з прописуванням прийомів і методів, що будуть використовуватися. Виділяються характерні особливості сучасного уроку. Особлива увага акцентується на актуальності формування життєвих компетентностей учнів, шляхом відпрацювання навичок ставити запитання і давати на них відповіді, вирішувати відкриті задачі і компетентнісні завдання.In the article “How to construct a lesson ", one can find a way of creating a lesson plan as a constructor which includes all of the lesson stages describing the techniques and methods in use. The main peculiarities of the modern lesson are also outlined. Much attention goes to showing the relevance of developing students ’ life competencies by developing their skills of asking questions and finding the right answers, solving open and competency tasks.ukурокжиттєві компетентностіконструктор урокуlessonlife competencieslesson designerКонструювання урокуDesigning a LessonArticle