Сухоніна H. C.Sukhonina N. S.2019-01-112019-01-112010Сухоніна, Н. С. Питання сенсорно-перцептивноі діяльності як умова організації корекційно-педагогічного процесу на уроках математики в спеціальній школі для дітей зі зниженим зором [Текст] / Н. С. Сухоніна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 237–245.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6523У статті розглядається актуальна психолого-педагогічна проблема розвитку СПД у слабозорих молодших школярів у підготовчий період вивчення математики.The article is devoted psychological and pedagogical problem of development of the sensory-perceptive activity by children with violations of sight in the intial period of study of mathematics.ukсенсорно-перцептивна діяльністьслабозорі молодші школярікорекційне навчаннякорекційно-педагогічний процесспеціальна школаметодика математикиsensory-perceptive activitychildren with violations of sightcorrection education correctional and pedagogical processspecial schoolmethods of mathematicsПитання сенсорно-перцептивноі діяльності як умова організації корекційно-педагогічного процесу на уроках математики в спеціальній школі для дітей зі зниженим зоромSensoty-Perceptual Activity Like Condition оf Correctional аnd Pedagogical Process on the Lessons оf Mathematics in the Special School for Children with Violations оf SightArticle