Скворцова Світлана ОлексіївнаSkvortsova Svitlana Oleksiivna2021-04-092021-04-092015Скворцова, С. О. Дослідження математичних об’єктів як засіб навчального пізнання [Текст] / С. О. Скворцова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 90–92.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10531В доповіді розглядається суть навчального пізнання та визначається роль сучасних підручників для організації навчального пізнання. Презентуються загальні підходи до створення системи навчальних завдань підручника з математики для початкової школи, яка передбачає дослідження математичних об’єктів з метою узагальнення їх структур та способів дії з їх розв’язування.The report considers the essence of educational cognition and states the role of modern text-books for the organization of educational cognition. The report studies general approaches to creation of the system of educational tasks in a mathematics textbook for primary school that provides research of mathematical objects in order to summarize their structures and ways of solving them.ukнавчальне пізнаннянавчально-пізнавальна діяльністьнавчальне дослідженнясистема навчальних завдань підручникаeducational cognitioneducational and cognitive activityeducational researchsystem of educational tasks in a textbookДослідження математичних об’єктів як засіб навчального пізнанняThe Research of Mathematical Objects as a Means of Educational CognitionArticle