Стахова Лариса ЛьвівнаStakhova Larysa Lvivna2018-11-302018-11-302017-11Стахова, Л. Л. Взаємодія учителя-логопеда закладу дошкільної освіти з сім’єю дитини з порушеннями мовленнєвого розвитку як вагомий засіб досягнення корекційної мети [Текст] / Л. Л. Стахова // Педагогічні науки : збірник наукових прць / Міністерство освіти і науки України, Херсонський державний університет ; [редкол.: Б. М. Андрієвський, Є. С. Барбіна, В. С. Блах]. – Херсон, 2017. – Вип. LXXIX, т. 2. – С. 219–222.2413-1865https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5986У статті висвітлюється проблема взаємодії учителя-логопеда закладу дошкільної освіти з сім’єю дитини, яка відвідує групу компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення. Проблема корекції мовленнєвих порушень та розвитку мовлення викликають у батьків низку питань. На деякі з них вони шукають та знаходять відповіді самі, а інші питання потребують поради педагогів. Взаємодія педагогів і батьків є необхідною умовою ефективного корекційного процесу та повноцінного мовленнєвого розвитку дошкільників, так як найкращі результати спостерігаються там, де вчителі-логопеди та батьки діють узгоджено.В статье высвечивается проблема взаимодействия учителя-логопеда учреждения дошкольного образования с семьей ребенка, который посещает группу для детей с нарушениями речи. Проблема коррекции речевых нарушений и развития речи вызывают у родителей множество вопросов. На некоторые из них они ищут ответы самостоятельно, а другие вопросы требуют советов педагогов. Взаимодействие педагогов и родителей является необходимым условием эффективного коррекционного процесса и полноценного речевого развития дошкольников, так как самые хорошие результаты наблюдаются там, где учителя-логопеды и родители действуют совместно.The article highlights the problem of interaction between the speech therapist of pre-school education establishments and the child's family, who visits the group for children with speech disorders. The problem of correction of verbal disorders and development of speech makes parents ask many questions. The answers on some of them they seek on their own, and other questions require the advice of teachers. The interaction of teachers and parents is a necessary condition for an effective corrective process and full-fledged speech development of preschool children, since the best results are observed where the speech therapists and parents act together.ukформи взаємодії учителя-логопеда та батьківдіти з порушеннями мовленнякорекція мовленнєвих порушеньcorrection of speech disordersforms of interaction between a speech therapist and parentschildren with speech disordersформы взаимодействия учителя-логопеда та родителейдети с нарушениями речикоррекция речевых нарушенийВзаємодія учителя-логопеда закладу дошкільної освіти з сім’єю дітини з порушеннями мовленнєвого розвитку як вагомий засіб досягнення корекційної метиInteraction of a Teacher-Speech Therapist of Preschool Education with a Family of a Child Who Has Speech Disorders as a Medium to Obtain a Corrective ObjectiveArticle