Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-05-292017-05-292017Семеног, О. М. Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування [Текст] / О. М. Семеног // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. – Житомир : Вид-во Євенок О. О. – 2017. – Вип. 2 (88). – С. 243–248.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1858У статті окреслено сутність наративу, особливості художньо-педагогічного наративу, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних творах Олександра Захаренка та Івана Зязюна. Розповіді відомих учених-педагогів і письменників або розповіді про них, представлені у вигляді художньо-педагогічного наративу, дозволяють на конкретних прикладах відрефлексовувати індивідуальний досвід, яскравіше усвідомити нерозривну єдність наукового і творчого пошуку талановитих педагогів-наставників, підвищують рівень засвоєння інформації про культуру педагогічного спілкування як ефективного механізму особистісної взаємодії, що спрямована на взаємопізнання та взаєморозуміння.The article outlines the nature of narrative, features of artistic and pedagogical narrative. It is made an analysis of some aspects of the pedagogical communication in teaching works of Alexander Zakharenko and Ivan Zyazyun. Stories about famous scientists, teachers and writers are presented in the form of artistic and pedagogical narrative. They allow, on specific examples, to think about own individual experience, brighter understand the indissoluble unity of scientific and creative search of talented teachers-mentors, raise the level of assimilation of information about the culture of pedagogical dialogue as effective mechanism for personal interaction, which is aimed at mutual learning and understanding.ukнаративхудожньо-педагогічний наративпедагогОлександр ЗахаренкоІван Зязюнкультура педагогічного спілкуваннявзаємодіявзаємопізнаннявзаєморозумінняnarrativepedagogical narrativeteacherAlexander ZakharenkoIvan Zyazyunculture of pedagogical communicationinteractionmutual learning and mutual understandingХудожньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкуванняArtistic and Pedagogical Narrative as a Tool of Culture Formation in Teacher CommunicationArticle