Костенко Г. Г.Kostenko H. H.2018-12-182018-12-182010Костенко, Г. Г. Проблема структури культури школи у сучасній теорії освіти США [Текст] / Г. Г. Костенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 72–78.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6233У статті здійснено структурний аналіз культури школи у сучасній теорії освіти США. Проаналізовано основні підходи до структурування культури школи, які існують у сучасній теорії освіти США. Визначено рівні та структурні елементи культури школи, а також зв'язку між ними.The article depicts on structural analysis of school culture in the modern theory of education in the USA. It analyses the main approaches to the structure of school culture that exist in the modern theory of education in the USA. The levels and structural elements of school culture are determined, and the relationships between them are analyzed.ukкультура школиструктураелементирівні культури школипереконаннянормицінностіартефактиschool culturestructureelementslevels of school cultureassumptionsnormsvaluesartifactsПроблема структури культури школи у сучасній теорії освіти СШАThe problem of structural analysis of school culture in the modern theory of education in the USAArticle