Мороз Людмила ВасилівнаMoroz Liudmyla VasylivnaБиваліна Катерина ОлексіївнаByvalina Kateryna Oleksiivna2023-11-022023-11-022021Мороз Л. Науково-теоретичні основи удосконалення зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Л. Мороз, К. Биваліна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 142–146.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14043У статті представлено трактування поняття «зв’язне мовлення» різними вченими, характеристику розвитку зв’язного мовлення в дітей в онтогенезі, зазначено про зв’язок розвитку інтелектуальних та мовленнєвих можливостей дитини, подано стислу характеристику зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку.The article presents the interpretation of the concept of «connected speech» bydifferent scientists, characterizes the development of connected speech in children in ontogenesis, defines the connection between the development of intellectual and speech abilities of a child, gives a brief description of connected speech of children with mental retardationukзв’язне мовленнявисловлюваннярозвитокспілкуваннядітиcoherent speechexpressiondevelopmentcommunicationchildrenНауково-теоретичні основи удосконалення зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного вікуScientific and Theoretical Foundations of Improving The Coherent Speech of Children of Primary School AgeArticle