Зайцева Н. Г.Zaitseva N. H.2018-01-222018-01-222012Зайцева, Н. Г. Мета і принципи двомовного навчання в середній освіті США (кінець ХХ-ХХІ століття) [Текст] / Н. Г. Зайцева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 67–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3694У статті проаналізовано дослідження зарубіжних і вітчизняних учених, які займалися вивченням питань двомовного навчання в середній освіті США. На основі досліджень науковців було виокремлено найважливіші складові мети двомовного навчання та його основні принципи.The article deals with the analysis of foreign and domestic scientists' researches what have studied the issues of bilingual learning. On the basis of the scientists' researches the most important components of the bilingual learning goal and its basic principles were selected.ukдвомовне навчаннямета двомовного навчання в середній освіті СШАпринципи двомовного навчаннямовний розвитоккультурний розвитокbilingual learninggoal of bilingual learning in secondary education of the USAprinciples of bilingual learninglanguage developmentcultural developmentМета і принципи двомовного навчання в середній освіті США (кінець ХХ-ХХІ століття)The Goal and Principles of Bilingual Learning in Secondary Education of the USA (the End of the 20th-21st Century)Article