Кривонос Ольга БорисівнаKryvonos Olha Borysivna2018-05-302018-05-302011Кривонос, О. Б. Педагогічна практика – провідна умова формування професійних умінь студентів [Текст] / О. Б. Кривонос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 214–223.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4873У статті розглядаються дидактичні можливості педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх педагогічних працівників. Визначено пізнавально-творчі види діяльності, які впливають на здатність студентів застосовувати набуті знання для розв'язання практичнихзадач.This article discusses the possible didactic pedagogical practice in the formation of professional skills for future teachers. Definitely informative-creative activities that affect the ability of students to apply acquired knowledge to practical problems of rozv'azanna.ukпрофесійні вмінняпедагогічна практикадослідницька діяльністьпроектна діяльністьprofessional skill training practiceresearch activitiesproject activityПедагогічна практика – провідна умова формування професійних умінь студентівPedagogical Practice is Concerned the Condition of Professional Skills of StudentsArticle