Бобраков С. В.Bobrakov S. V.2018-01-302018-01-302012Бобраков, С. В. Підготовка вчителів іноземних мов початкової школи у Німеччині (на прикладі вищої педагогічної школи міста Людвігсбург) [Текст] / С. В. Бобраков // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 101–107.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3809У статті розглянуто особливості підготовки вчителів іноземних мов початкової школи у вищий педагогічній школі міста Людвігсбург (Німеччина). Досліджено структуру та змістовне наповнення модулів дисциплін фахово-дидактичного циклу.The specifics of primary school foreign language teacher education at PH Ludwigsburg University of Education (Germany) are analyzed in the article. The module structure and content of subject-didactic area are highlighted.ukпідготовка вчителів початкової школифахово-дидактичний компонент підготовки вчителівформування компетентності вчителів іноземних мовprimary school teacher educationsubject-didactic component of teacher educationforeign language teacher competenceПідготовка вчителів іноземних мов початкової школи у Німеччині (на прикладі вищої педагогічної школи міста Людвігсбург)Primary School Foreign Language Teacher Education in Germany (the Example of ph Ludwigsburg University of Education)Article