Горобець О. А.Horobets O. A.Савченко В. Ф.Savchenko V. F.2018-01-252018-01-252012Горобець, О. А. Роль фізичних задач у формуванні мотивації учнів основної школи до вивчення фізики у профільних класах [Текст] / О. А. Горобець, В. Ф. Савченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 26–34.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3769У статті розглянуто роль фізичних задач у формуванні мотивації учнів основної школи до вивчення фізики 'у профільних класах. Визначено вимоги до задач як засобів формування різних груп мотивів.The article is considered the role of physical tasks in the process forming of motivation of the pupils to studding of physics in the conditions of profile school. The requirements are determinedto the tasks, as facilities of forming the different groups of reasons.ukдопрофільна підготовкаосновна школафізичні задачімотивимотивація до поглибленого вивчення фізикиpre profile trainingprimary schoolphysical problemsmotivationmotivation to study advanced physicsРоль фізичних задач у формуванні мотивації учнів основної школи до вивчення фізики у профільних класахThe Role of Physical Problems in the Formation of Motivation Of Primary School to Study Physics in Special ClassesArticle