Чурок СергійChurok SerhiiОстрога Марія МихайлівнаOstroha Mariia Mykhailivna2022-01-132022-01-132021-11Чурок, С. Комп’ютерна гра як провідний вид активності молоді та доцільність її використання в освітньому процесі [Текст] / С. Чурок, М. Острога // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XІV Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Рівне : РВВ РДГУ, 2021. – С. 69–70.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11751У тезах розглянуто аналіз терміну «гра» та «комп’ютерна гра». Описані перспективні напрямки ігрової індустрії серед яких: мобільний геймінг, соціалізація ігор, кіберспорт, стрімінг, хмарний геймінг, технології віртуальної реальності.Theses analyze the term «game» and «computer game». Described promising areas of the gaming industry, including: mobile gaming, game socialization, e-sports, streaming, cloud gaming, virtual reality technologies.ukгракомп’ютерна граігрова індустріяgamecomputer gamegaming industryКомп’ютерна гра як провідний вид активності молоді та доцільність її використання в освітньому процесіComputer Game as a Leading Activity of Modern YouthConferencePapers