Чепелуха ВолодимирChepelukha Volodymyr2023-10-042023-10-042023Чепелуха В. Розвиток координаційних здібностей у дітей з порушеннями інтелекту на заняттях з настільного тенісу [Текст] / В. Чепелуха // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 275–281.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13882У статті розкрито специфіку розвитку координаційних здібностей у дітей з порушеннями інтелекту на заняттях з настільного тенісу. Здійснено аналіз науково-методичних досліджень з цієї проблеми. Наголошено на важливості врахування індивідуальних психофізичних показників дітей зазначеної категорії. Описано найбільш важливі складові елементи настільного тенісу та прийоми їх формування у дітей з порушеннями інтелекту. Підкреслено корекційне значення занять настільним тенісом для дітей з інтелектуальними порушеннями.The article reveals the specifics of the development of coordination abilities in children with intellectual disabilities during table tennis lessons. An analysis of scientific and methodological research on this problem was carried out. The importance of taking into account the individual psychophysical indicators of children of the specified category276 is emphasized. The most important components of table tennis and methods of their formation in children with intellectual disabilities are described. The corrective value of table tennis classes for children with intellectual disabilities is emphasized.ukдіти з порушеннями інтелектуального розвиткунастільний тенісрозвиток координаційних здібностейchildren with intellectual disabilitiestable tennisdevelopment of coordination abilitiesРозвиток координаційних здібностей у дітей з порушеннями інтелекту на заняттях з настільного тенісуDevelopment of Coordination Skills in Children with Intellectual Disabilities in Table Tennis ClassesArticle