Ма ЦзєMa TszieДемидова МаринаDemydova Maryna2024-03-252024-03-252023Ма Цзє Методика формування тембро‐динамічних уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки [Текст] / Ма Цзє, М. Демидова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 4 (128). – С. 218–226. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.04/218‐226https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14304У статті розкрито методичні шляхи вдосконалення тембро‐динамічних уявлень, що слугують передумовою успішної музично‐виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. Методика формування тембро‐динамічних уявлень у майбутніх учителів музичного мистецтва передбачає впровадження таких методів: виявлення, інтерпретувавання та презентація музично‐риторичних фігур, музичного ораторства, мобільної пластичної варіантності. Виокремлено об'єктивні чинники, що ускладнюють формування тембро‐динамічного сприйняття й уявлення молодого покоління музикантів:складність і багатоаспектність самого явища тембру, а також відсутність його знакової фіксації в нотному тексті.The article reveals the methodological ways of improving timbre‐dynamic representations, which serve as a prerequisite for the successful musical performance activity of future music teachers. The timbre‐dynamic representations of a musician are the most important means of performing expressiveness. The methodology for the formation of timbre‐dynamic representations of future music teachers involves the introduction of the following methods: identification, interpretation and presentation of musical and rhetorical figures, musical oratory, mobile plastic variability. The objective factors that complicate the formation of timbre‐dynamic perception and representation of the younger generation of musicians are highlighted: the complexity and multidimensionality of the timbre phenomenon itself, as well as the absence of its iconic fixation in the music text.ukтембро‐динамічні уявленнямузично‐виконавська діяльністьфортепіанна підготовкамайбутні вчителі музичного мистецтваметодtimbre‐dynamic perceptionsmusical performancepiano trainingfuture music teachersmethodМетодика формування тембро‐динамічних уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовкиThe Мethodology of Forming Timbre‐Dynamic Representations of Future Music Teachers in the Process of Piano TrainingArticle0000‐0002‐8695‐00360000‐0002‐3566‐263210.24139/2312‐5993/2023.04/218‐226