Ємельяненко А. Л.Снагощенко Валентина ВолодимирівнаЕmelianenko A. L.Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna2023-01-202023-01-202016Ємельяненко А. Л. Формування мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках історії [Текст] / А. Л. Ємельяненко, В. В. Снагощенко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 3. – С. 93–96.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12802У статті аналізується формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках історії. Формування мотивації неможливе без урахування вікових і індивідуальних психологічних особливостей учнів. Виділяються декілька груп мотивів, що впливають на навчальну діяльність учнів. Особлива увага приділяється формам, прийомам, методам навчання історії, що активно впливають на підвищення мотивації, пізнавального інтересу на уроках історії.In the article, forming of motivation of educational activity of students is analysed on the lessons of history. Forming of motivation is impossible without the account of age-old and individual psychological features of students. A few groups of reasons that influence on educational activity of students are distinguished. The special attention is spared to the forms, receptions, to the methods of studies histories, that actively influence on the increase of motivation, cognitive interest on the lessons of history.ukмотиваціязовнішня мотиваціявнутрішня мотиваціяпізнавальний інтереснавчальна діяльністьmotivationexternal motivationinternal motivationcognitive interesteducational activityФормування мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках історіїMotivation of Educational Activity of Pupils on Lessons of HistoryArticle