Солощенко Вікторія МиколаївнаSoloshchenko Viktoriia Mykolaivna2019-11-202019-11-202009Солощенко, В. М. Особливості мовної політики в контексті освітньої інтеграції [Текст] / В. М. Солощенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 298–305.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8021В контексті освітньої інтеграції значна увага приділяється питанню мовної освіти. Володіння спеціалістом іноземними мовами в мультилінгвальному суспільстві стає його значимою особистісною характеристикою і передбачає здатність вступити в ділову комунікацію іноземними мовами в професіональній і суспільно-політичній сфері.In the context of educational integration, considerable attention is spared the question of linguistic education. Having a good command of a foreign language in the multilingual society, is an important personal characterteristic feature of a qualified specialist. It foresees his/her ability to communicate in the professional and socio-political sphere using a foreign language.ukосвітня інтеграціямовна освітамультилінгвальне суспільстводілова комунікаціяіноземна моваeducational integrationlinguistic educationmultilingual societyforeign languageОсобливості мовної політики в контексті освітньої інтеграціїParticularity Language Policy in Context of Educational IntegrationArticle