Смирнов Владислав АнатолійовичSmyrnov Vladyslav Anatoliiovych2017-12-012017-12-012013Смирнов, В. А. Засадничі підходи до педагогіки інформаційного суспільства [Текст] / В. А. Смирнов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 347–353.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3009Розглянуто засадничі підходи до розбудови педагогіки інформаційного суспільства. Запропоновано структурно-логічну схему взаємопов’язаних інформаційних впливів (через научання, соціалізацію й культурацію), наслідком реалізації якої є формування особистісних рис людини – громадянськості, духовності, гуманності. Виокремлено чотири періоди історії науки. З’ясовано, що сталою тенденцією щодо трансформації умов формування особистості є їх зміна від традиційних і звичних для індустріального суспільства до умов онлайн.Background approaches, which are concerning around the problem of information society pedagogy creation, are examined. The structured-logical scheme of the interconnected information influences (through teaching, socialization and culturation) are presented. The effect of it realization must be a shaping beside pupil civic duty, heartfelt and humanity. Four periods of science history are singled out. It was found that a constant trend of transformation of the conditions of identity formation is a change from their traditional and familiar to industrial society to conditions online.ukпедагогікаосвітаінформаціяінформаційні потокинаучаннясоціалізаціякультураціякіберпростірособистість онлайнpedagogyeducationinformationinformation flowsteachingsocializationculturationcyberspacepersonal identity on-lineЗасадничі підходи до педагогіки інформаційного суспільстваBackground Approaches to Pedagogy of Information SocietyArticle