Самодай Валентина ПетрівнаSamodai Valentyna PetrivnaНосова А. О.Nosova A. O.2016-12-282016-12-282012Самодай, В. П. Франчайзингові відносини в туристичній індустрії як перспективний напрямок розвитку бізнесу [Текст] / В. П. Самодай, А. О. Носова // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка» : науковий журнал / Сумський державний університет. – 2012. – № 2. – С. 116–122.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/741Стаття присвячена питанням використання франчайзингових мереж для розвитку туристичного бізнесу. Мета, перспективи та недосконалість франчайзингу були ретельно вивчені, а також міжнародний досвід, проблеми поліпшення законодавчої бази, регулювання франчайзингових справ були визначені. Розкрито перспективи розвитку франчайзингу в Україні.This article deals with the question of usage of franchising network for tourism business development. The aim, perspectives and imperfection of franchising were scrutinized as well as international experience, the problem of legislative base improvement, regulating franchising affairs, has been pointed out. The author outlines the development perspectives of franchising in Ukraine.ukфранчайзингові відносинитуристична індустріябізнесфраншизафранчайзіфранчайзерфранчайзингова угодамаркетингова концепціяfranchayzing relationstourismbusinessfranchisefranchise landsmarketing conceptionФранчайзингові відносини в туристичній індустрії як перспективний напрямок розвитку бізнесуFranchayzinq Relations in Tourism Industry as Perspective Business DevelopmentArticle