Дарчик Максим АнатолійовичСмирнов Ігор ГеоргійовичDarchyk Maksym AnatoliiovychSmyrnov Ihor Heorhiiovych2024-07-022024-07-022023Дарчик М. А. Ім'я архітектора як складова туристичного бренду пам’ятки на прикладі українського архітектора І. Григоровича-Барського [Текст] / М. А. Дарчик, І. Г. Смирнов // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених (м. Суми, 29–30 листопада 2023 року) / редкол.: Ю. О. Лянной, Л. В. Пшенична, О. Ю. Кудріна та ін. ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 23–26.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15135Ім’я архітектора як складова туристичного бренду пам’ятки на прикладі українського архітектора І. Григоровича-Барського. У роботі висвітлено та обґрунтовано важливість зазначення імені архітектора пам’ятки на прикладі Івана Григоровича-Барського, розглянуто життєвий і творчий шлях архітектора та запропоновано можливість популяризації пам’яток та постатей митців.The name of the architect as a component of the tourism brand of the attraction on the example of the Ukrainian architect I. Hryhorovych-Barskyi. The paper highlights and substantiates the importance of indicating the name of the attraction's architect using the example of Ivan Hryhorovych-Barskyi, examines the architect's life and creative path, and suggests the possibility of popularizing attractions and artists' figures.ukархітектураІван Григорович-БарськийКозацьке барокотуристичний брендУкраїнське барокоarchitectureCossack BaroqueIvan Hryhorovych-Barskyitourism brandUkrainian BaroqueІм'я архітектора як складова туристичного бренду пам’ятки на прикладі українського архітектора І. Григоровича-БарськогоThe Name of the Architect as a Component of the Tourism Brand of the Attraction on the Example of the Ukrainian Architect I. Hryhorovych-BarskyiArticle