Генкал Світлана ЕдуардівнаGenkal Svitlana Eduardivna2023-11-102023-11-102023Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті» для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) [Текст] / укладач С. Е. Генкал ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – 43 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14056Навчальний курс «Педагогічні технології в біологічній освіті» спрямований на розв’язання проблеми готовності майбутнього вчителя/викладача до професійної діяльності на основі глибокого розуміння сучасних педагогічних технологій. Магістранти ознайомлюються із особливостями впровадження технологічного підходу в освіті, що забезпечує розвивальний характер навчання і виховання, а також усієї управлінської діяльності педагога. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами сучасних технологій освітнього процесу та їх використання у закладах загальної середньої та фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти. Методичні рекомендації містять програму дисципліни, список теоретичних питань, практичні завдання, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, завдання для контролю та самоконтролю, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. Практична спрямованість курсу сприяє встановленню зв’язку між теорією та практикою, створює ті природні умови, за яких здобувач освіти може створити траєкторію індивідуального професійного розвитку.The training course «Pedagogical technologies in biological education» is aimed at solving the problem of the readiness of the future teacher/lecturer for professional activity based on a deep understanding of modern pedagogical technologies. Master's students get acquainted with the peculiarities of the implementation of the technological approach in education, which ensures the developmental character of education and upbringing, as well as all the managerial activities of the teacher. Methodological recommendations ensure students' assimilation of modern technologies of the educational process and their use in institutions of general secondary and professional higher education, professional (vocational and technical) education. Methodical recommendations include the program of the discipline, a list of theoretical questions, practical tasks, a number of theoretically based recommendations for practical lessons in the discipline, tasks for control and self-control, which cover the main topics of this course and allow students to deeply learn the material of the discipline. The practical orientation of the course allows establishing a connection between theory and practice, creates the natural conditions under which the student can create a trajectory of individual professional development.ukосвітні технологіяпедагогічна технологіятехнологія навчаннянавчання біологіївчитель біологіїкласифікація педагогічних технологійeducational technologypedagogical technologyteaching technologyteaching biologybiology teacherclassification of pedagogical technologiesМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті» для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)Methodological Recommendations for Practical Classes in the Discipline «Pedagogical Technologies in Biological Education» for Students of the Second (Master's) Level of the Specialty 014 Secondary Education (Biology and Human Health)Guidelines