Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo ViktorovychЦирулик ЄлизаветаTsyrulyk Yelyzaveta2024-12-052024-12-052022Каленик М. Розвиток інтелектуальних здібностей учнів основної школи при навчанні фізики [Текст] / М. Каленик, Є. Цирулик // Сучасні проблеми експериментальної, теоретичної фізики та методики навчання фізики : матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Суми, 24–26 жовтня 2022 р. / за ред. С. О. Лебединського. – Суми : ІПФ НАН України, 2022. – С. 29–31.2521-6996https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16061Аналізуються проблеми, з якими стикаються вчителі фізики під час дистанційного навчання. Розглядаються технічні, методичні та мотиваційні аспекти. Автори пропонують можливі шляхи вирішення проблем та зазначають важливість індивідуального підходу до кожного учня.The article analyzes the problems faced by physics teachers during distance learning. Technical, methodological and motivational aspects are considered. The authors suggest possible ways to solve the problems and emphasize the importance of an individual approach to each student.ukдистанційне навчанняфізикаосвітаІКТпроблеми навчаннямотиваціяіндивідуальний підхідонлайн-платформиdistance learningphysicseducationICTlearning problemsmotivationindividual approachonline platformsРозвиток інтелектуальних здібностей учнів основної школи при навчанні фізики.The development of intellectual abilities of primary school students in physics education.ConferencePapers