Ципко В. В.Tsypko V. V.2019-02-272019-02-272011Ципко, В. В. Самостійна робота як елемент навчання суспільствознавчих дисциплін студентів згідно вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / В. В. Ципко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 111–114.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6766У статті аналізуються необхідність впровадження оновлених підходів у процес навчання суспільствознавчих дисциплін студентів ВНЗ та розглядається суттєва роль самостійної пізнавальної діяльності майбутніх фахівців.The article examines the need to introduce the updated approaches to learning suspilstvoznavchyh disciplines of university students and is considered essential role of independent learning of future specialists.ukвища освітасуспільствознавчі дисциплінисамостійна роботапроцесі навчаннястудентикредитно-модульна система організації навчального процесуhigher educationsuspilstvoznavchi disciplineindependent worklearningstudentscredit-modular system of educational processСамостійна робота як елемент навчання суспільствознавчих дисциплін студентів згідно вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесуIndependent Work as Part of Training Suspilstvoznavchyh Discipline Students in Accordance with Requirements of Credit-Modular System to LearnArticle