Барган Юлія ІгорівнаBarhan Yuliia Ihorivna2020-10-082020-10-082020Барган, Ю. І. Впровадження у закладах загальної середньої освіти технологій проблемно-орієнтованого навчання при опануванні теорії рухів у центральносиметричному полі [Текст] / Ю. І. Барган // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 13–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9298Проблемно-орієнтоване навчання є одним із сучасних освітніх трендів. Розроблено чотири системи уроків, які, з позицій технологій проблемно-орієнтованого навчання, з використанням аналогій, розкривають зміст навчального матеріалу з тем «Гравітаційне поле» та « Електростатичне поле» у курсах фізики базового і старшого рівнів середньої освіти.Problem-oriented learning is one of the modern educational trends. Four systems of lessons have been developed that, from the point of view of problem-oriented learning technologies, using analogies, reveal the content of the course material on the topics "Gravitational Field" and "Electrostatic Field" in the courses of physics of basic and senior levels of secondary education.ukтехнології проблемно-орієнтовного навчанняфізикагравітаційне полеелектростатичне полесередня освітаproblem-oriented learning technologiesphysicsgravitational fieldelectrostatic fieldsecondary educationВпровадження у закладах загальної середньої освіти технологій проблемно-орієнтованого навчання при опануванні теорії рухів у центральносиметричному поліImplementation in Institutions of General Secondary Education Technologies of Problem-Oriented Learning in Mastering Motion Theory in the Central Symmetric FieldArticle