Харченко Тамара ГригорівнаKharchenko Tamara HryhorivnaІндиченко Віра СергіївнаIndychenko Vira Serhiivna2019-02-252019-02-252019-02-15Харченко, Т. Г. Дослідження особливостей самоконтролю та саморегуляції старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення III рівня [Текст] / Т. Г. Харченко, В. С. Індиченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 180–185.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6731У статті розглядаються особливості самоконтролю та саморегуляції у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня. Висвітлено результати власного емпіричного дослідження.В статье рассматриваются особенности самоконтроля и саморегуляции у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи III уровня. Представлены результаты собственного эмпирического исследования.The article deals with the peculiarities of self-control and self-regulation in children of older preschool age with general underdevelopment of speech of the III level. The results of our own empirical research are presented.ukсамоконтрольсаморегуляціядіти старшого дошкільного вікузагальне недорозвинення мовлення (ЗНМ)рівні самоконтролюсамоконтрольсаморегуляциядети старшего дошкольного возрастаобщее недоразвитие речи (ОНР)уровни самоконтроляself-controlself-regulationоlder children of the preschool age general underdevelopment of speech (OPR)level of self-controlДослідження особливостей самоконтролю та саморегуляції старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення III рівняInvestigation of the Peculiarities of Self-Control and Self-Regulation of Older Preschool Children with a General Underdevelopment of Speech of the III LevelArticle