Бондаренко (Картава) Юлія АнатоліївнаBondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaЗахарченко КатеринаZakharchenko Kateryna2023-10-022023-10-022023Захарченко К. Корекційна спрямованість уроків читання учнів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / К. Захарченко ; науковий керівник Ю. Бондаренко (Картава) // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 131–135.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13860У статі розглянуто проблему корекційної спрямованості уроків читання учнів з інтелектуальними порушеннями, висвітлено шляхи посилення корекційної ефективності цих уроків завдяки використанню спеціальних вправ і ігор, які було укладено, систематизовано і упроваджено у добукварний, букварний і післябукварний періоди навчання грамоти. Подано загальні рекомендації вчителям щодо використання запропонованих вправ у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями. Ефективність використання запропонованих шляхів підтверджено педагогічним експериментом.The article considers the problem of corrective orientation of reading lessons for students with intellectual disabilities, highlights ways to enhance the corrective effectiveness of these lessons through the use of special exercises and games, which were concluded, systematized and implemented in pre-literate, primary and post-literacy periods. General recommendations are given to teachers on the use of the proposed exercises in working with students with intellectual disabilities. The effectiveness of the proposed ways is confirmed by pedagogical experiment.ukуроки читаннякорекційна спрямованістьучні з інтелектуальними порушеннямиreading lessons, correctional orientation, students with intellectual disabilities.Корекційна спрямованість уроків читання учнів з інтелектуальними порушеннямиCorrectional Orientation of Students ‘Reading Lessons with Intellectual DisordersArticle