Воскоглой Майкл Гр.Voskoglou Michael Gr.2018-11-222018-11-222016Voskoglou, M. Gr. Fuzzy Numbers as an Assessment Tool in the Apos/Ace Instructional Treatment for Mathematics [Текст] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 1 (7). – С. 29–37.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5875У статті використовується комбінація методів трикутних нечітких чисел (TFNs) та центру тяжіння (COG) як техніки дефазифікації для оцінки знань і навичок студентів універистету у процесі навчання математики у рамках APOS/ ACE.In the article a combination is used of of the Triangular Fuzzy Numbers (TFNs) and the Center of Gravity (COG) defuzzification technique to assess university student skills for learning mathematics with the APOS/ACE instructional treatment.enAPOS/ACE методи навчання математикитрикутні нечіткі числа (TFNs)центр тяжіння (COG)техніка дефазифікаціїAPOS/ACE instructional treatment of mathematicstriangular fuzzy numbers (TFNs)center of gravity (COG) defuzzification techniqueFuzzy Numbers as an Assessment Tool in the Apos/Ace Instructional Treatment for MathematicsНечіткі числа як інструмент оцінки APOS/ACE методів навчання математикиArticle