Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena MykolaivnaШамунова КатеринаShamunova Kateryna2020-12-042020-12-042020Семеног, О. М. Підготовка майбутнього учителя початкової школи до педагогічної практики в умовах COVID-19: проблеми та шляхи вирішення [Текст] / О. Семеног, К. Шамунова // Scientific Journal of Polonia University. – Czestochowa, 2020. – № 38 (1–2). – С. 196–203.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9494У статті окреслено сутність базових понять дослідження. Педагогічну практику охарактеризовано як оригінальну форму навчання у процесі професійно-педагогічної підготовки у вищій школі, яка спрямована на пізнання закономірностей та принципів професійної діяльності, оволодіння способами її організації, а відтак, на підготовку майбутнього вчителя як професійно компетентного фахівця. Професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики окреслено як цілеспрямований процес, що зорієнтований на формування компетентності майбутнього вчителя початкової школи до виконання професійних педагогічних функцій в умовах Нової української школи. Визначено низку проблем та шляхи проходження педагогічної практики майбутніми учителями початкової школи в умовах дистанційного навчання під час карантину, пов’язаного з поширенням в Україні вірусу COVID-19.Виокремлено основні онлайн-платформи, що використовуються для дистанційного навчання і відзначаються популярністю.The article outlines the essence of the key concepts of the study. Pedagogical internship is described as an original form of education in the process of professional and pedagogical training in tertiary school, aimed at gaining knowledge of the laws and principles of professional activity, mastering the methods of its organization, and thus, training of future teachers as professionally competent specialists. Future primary school teachers' professional and pedagogical training to the pedagogical internship is defined as a purposeful process focused on the development of a future primary school teacher professional competence and skills to perform professional duties within the frameworks of the New Ukrainian School reform. The article identifies the range of challenges as well as the means to carry out a pedagogical internship for the future primary school teachers in the distance learning under the quarantine conditions caused by the COVID-19 pandemics in Ukraine. The most popular distance learning online platforms are distinguished.ukпрофесійна компетентність вчителя початкових класівпрофесійна підготовкаконцепція Нової української школидержавний стандарт початкової освітинавчальний процесвчитель початкових класівмайбутній учитель початкових класівпедагогічна практикадистанційне навчаннякарантинprimary school teacher’s professional competenceprofessional trainingNew Ukrainian School conceptstate standard of primary educationeducational processprimary school teacherfuture primary school teacherpedagogical internshipdistance learningquarantineПідготовка майбутнього учителя початкової школи до педагогічної практики в умовах COVID-19: проблеми та шляхи вирішенняThe Training of Future Primary School Teachers for Pedagogical Internship During Covid-19: Challenges and Possible SolutionsArticle0000-0002-8697-86020000-0001-7868-392X