Каленіченко Валентина ІванівнаKalenichenko Valentyna Ivanivna2021-07-132021-07-132021Каленіченко, В. І. Організація здорового способу життя дітей з порушеннями інтелекту в позаурочний час [Текст] / В. І. Каленіченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 209–213.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11067У статті наголошено на важливості організації формування в дітей з порушеннями інтелектуального розвитку здорового способу життя. Здійснено аналіз робіт науковців із зазначеної наукової проблеми. Звернуто увагу на режимні моменти другої половини дня функціонування спеціального закладу середньої освіти. Виділено найбільш ефективні форми організації здорового способу життя: фізкультхвилинки, спортивно-туристичні години, ігри на перервах, прогулянки, суспільно-корисна праця, спортивні секції.The article emphasizes the importance of organizing the formation of a healthy lifestyle in children with intellectual disabilities. The analysis of works of scientists on the specified scientific problem is carried out. Attention is paid to the regime moments of the second half of the day of functioning of the special institution of secondary education. The most effective forms of organization of a healthy way of life are allocated: physical training minutes, sports and tourist hours, games on breaks, walks, socially useful work, sports sections.ukспеціальний заклад середньої освітидіти з порушеннями інтелектуального розвиткуздоровий спосіб життяspecial institution of secondary educationchildren with intellectual disabilitieshealthy lifestyleОрганізація здорового способу життя дітей з порушеннями інтелекту в позаурочний часOrganization of a Healthy Lifestyle for Children with Intellectual Disabilities in Extracurricular ActivitiesArticle