Голубкова Наталія ЛеонідівнаHolubkova Nataliia Leonidivna2018-12-172018-12-172010Голубкова, Н. Л. Партнерство школи, сім'ї та громади як засіб покращання поведінки учнів та дисципліни у школах США [Текст] / Н. Л. Голубкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 77–86.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6206У статті подана характеристика основних стратегій партнерства американської школи, сім'ї та громади, спрямованих на зменшення кількості порушень шкільної дисципліни учнями та створення безпечного сприятливого для навчання та розвитку дітей середовища в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті реформи середньої освіти США.The article is devoted to characterizing the main strategies of American school, family and community partnership in order to decrease high school pupils' discipline problems and to promote safe and favourable for learning environment in the context of the secondary education reform.ukпартнерство школи, сім'ї та громадиспільні заходизалучення сімей та громад до діяльності школишість пріоритетних напрямівбезпечне, сприятливе для навчання та розвитку середовищешкільна дисциплінаактивізаціяволонтерство батьків і членів громадпокращання поведінки учнівschool, family and community partnershipcollaborationfamily and community involvement into school activitysix types of involvementsafe, focused on learning environmentschool disciplineto intensify parents and community volunteerismimprovement of student behaviorПартнерство школи, сім'ї та громади як засіб покращання поведінки учнів та дисципліни у школах СШАSchool, Family аnd Community Partnership аs а Means оf Improving the US High School Students' Behavior аnd School DisciplineArticle