Дегтяренко Тетяна МиколаївнаДегтяренко Татьяна НиколаевнаDehtiarenko Tetiana Mykolaivna2018-03-192018-03-192009Дегтяренко, Т. М. Планування обсягу підготовки фахівців як умова забезпечення якості корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з психофізичними порушеннями [Текст] / Т. М. Дегтяренко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / редкол.: A. A. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені A. C. Макаренка, 2009. – Ч. 2. – С. 193–202.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4281У статті зроблена спроба виявити основні інструменти планування й прогнозування підготовки кадрів для спеціальної освіти в сучасних умовах. Підготовка кадрів відповідно до потреб регіону забезпечить інтенсифікацію, ефективність та якість корекційно-реабілітаційного супроводу розвитку дітей із психофізичними порушеннямиВ статье сделана попытка выявить основные инструменты планирования и прогнозирования подготовки кадров для специального образования в современных условиях. Подготовка кадров соответственно потребностям региона обеспечит интенсификацию, эффективность и качество коррекционно-реабилитационного сопровождения развития детей с психофизическими нарушениямиIn article attempt to reveal the basic tools of planning and forecasting of a professional training for the special education in modern conditions is made. A professional training according to requirements of region will provide an intensification, efficiency and quality of correctional-rehabilitation support of development of children with psychophysical disfunctionsukкорекційно-реабілітаційна допомогакоррекционно-реабилитационная помощьcorrectional-rehabilitative careпідготовка кадрівподготовка кадровtraining of staffПланування обсягу підготовки фахівців як умова забезпечення якості корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з психофізичними порушеннямиПланирование объема подготовки специалистов как условие обеспечения качества коррекционно-реабилитационной помощи детям с психофизическими нарушениямиPlanning of Training of Specialists as a Condition for Ensuring the Quality of Correctional-Rehabilitation Care for Children with Psychophysical DisfunctionsArticle