Вєйландє Л. B.-B.Vieilandie L. B.-B.2018-06-062018-06-062011Вєйландє, Л. B.-B. Проблема проектування індивідуально-освітнього маршруту [Текст] / Л. B.-B. Вєйландє // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 249–260.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4922У статті розглянуто проблему проектування індивідуально-освітнього маршруту студента. Проаналізовано науково-методичні розробки індивідуальних маршрутів навчання. У проведеному дослідженні, спираючись на компоненти педагогічної діяльності, розроблено технологію проектування освітнього маршруту, етапи проектування, визначено змістову структуру технології проектування, розглянуто питання про вибір та можливості змін освітньої програми.The problem of planning of individual|first-aid| educational route of student is described in the article.An author analyses | assaid | scientific-methodical developments | elaboration | of individual|first-aid| routes of teaching walk-through I. Technology|technicology| of planning of educational route, planning stages, is developed in the conducted research I work-up I, the structure of planning technology I technicology I is certainidefinitei, the questions of choice and possibilitylpotentialitiel of changelvariatingl of the educational program are consideredukвдосконалення підготовки фахівцівіндивідуально-освітній маршрутпедагогічне проектуванняпроектування індивідуально-освітнього маршрутукомпоненти педагогічноїдіяльностіperfection I triming I of preparation of specialistindividual I first-aid I educational routepedagogical planningplanning of individualIfirst-aidI educational routeelements of pedagogical activityПроблема проектування індивідуально-освітнього маршрутуPlanning of Individual|First-Aid| Educational RouteArticle