Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr VolodymyrovychМирошніченко ВікторіяMyroshnichenko Viktoriia2023-10-102023-10-102023Мирошніченко В. Сучасні підходи до формування толерантної поведінки у молодших школярів зі зниженим слухом [Текст] / В .Мирошніченко ; науковий керівник О. Колишкін // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 102–107.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13917У статті розкрито особливості формування толерантної поведінки молодших школярів зі зниженим слухом у позаурочній діяльності. Зазначається, що толерантність є необхідною умовою для створення атмосфери доброзичливості й взаєморозуміння між людьми. Для формування толерантної поведінки спочатку потрібно визначити рівень толерантності дитини, а потім через години спілкування, сюжетно-рольові ігри створювати ситуації де, дитина поважає себе, оточуючих, уміє взаємодіяти.The article reveals the peculiarities of the formation of tolerant behavior of younger schoolchildren with reduced hearing in extracurricular activities. It is noted that tolerance is a necessary condition for creating an atmosphere of goodwill and mutual understanding between people. To form tolerant behavior, you must first determine the level of tolerance of the child, and then, through hours of communication, role-playing games, create situations where the child respects himself and others, knows how to interact.ukформуваннятолерантністьдіти зі зниженим слухомпозаурочна діяльністьformationtolerancechildren with reduced hearingextracurricular activitiesСучасні підходи до формування толерантної поведінки у молодших школярів зі зниженим слухомFormation of Tolerant Behavior Young Schoolchildren with Reduced Hearing in Extra Curricular ActivitiesArticle