Скрипай Т. М.Skrypai T. M.2018-05-022018-05-022012Скрипай, Т. М. Емоційно-вольова культура як складова професіоналізму майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Т. М. Скрипай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 417–424.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4702У статті визначається сутність поняття «емоційно-вольова культура учителя початкових класів», висвітлюються теоретичні основи емоційно-вольової культури як складової професіоналізму майбутнього вчителя початкових класів. Визначено основні структурні компоненти та представлено педагогічні умови формування емоційно-вольовоїкультури майбутнього вчителя початкових класів.In the article it is opened the essence of notions «emotionally strong-willed culture of Junior classes teacher», shown theoretical backgrounds of emotionally strong-willed culture as a part of future teacher's professionalism of junior classes. It is determined a structural components and represented pedagogical conditions of forming of emotionally strong-willed culture of junior classe's future teacher.ukпрофесійна культураемоційно-вольова культурамайбутні учителі початкових класівпрофесіоналізмпрофесійна підготовкапедагогічні умови формування емоційно-вольової культуриprofessional cultureemotional and strong-willed culturefuture teachers of elementary schoolprofessionalismprofessional preparationpedagogical conditions of formation of emotionally and strong-willed cultureЕмоційно-вольова культура як складова професіоналізму майбутніх учителів початкових класівEmotionally Stong Willed Culture as a Constituent of Initial Classes Future Teacher's ProfessionalismArticle