Захарченко Юлія МиколаївнаZakharchenko Yuliia Mykolaivna2021-07-232021-07-232021Захарченко, Ю. М. Педагогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту [Текст] / Ю. М. Захарченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 162–167.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11136У статті висвітлено педагогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Наголошено на актуальності зазначеної проблеми. Названо причини виникнення розумової відсталості. Зазначено складність формування соціально важливих умінь і навичок у дітей цієї категорії. Визначено умови соціальної інтеграції учнів молодших класів із порушеннями інтелекту.The article highlights the pedagogical conditions of socialization of primary school children with intellectual disabilities. The urgency of this problem is emphasized. The causes of mental retardation are named. The complexity of the formation of socially important skills in children of this category is noted. The conditions of social integration of junior students with intellectual disabilities are determined.ukдіти молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуумови соціалізаціїспеціальні заклади середньої освітиchildren of primary school age with intellectual disabilitiesconditions of socializationspecial institutions of secondary educationПедагогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуPedagogical Conditions of Socialization of Children of Primary School Age with Intellectual DisabilitiesArticle