Предик АлінаPredyk Alina2017-11-142017-11-142013Предик, А. А. Формування об’єктивного підходу до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів [Текст] / А. А. Предик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 184–190.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2825У статті проаналізовано еволюцію об’єктивності як головного принципу оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Визначено умови об’єктивності й обґрунтованості оцінки, доведено необхідність індивідуалізації контролю і оцінки. Обґрунтовано, що об’єктивна оцінка сприяє формуванню самоконтролю і самооцінки учнів, розширює й поглиблює їх знання, озброює їх культурою розумової праці, виховує віру в себе та формує здорові стосунки в колективі.The article analyzes the evolution of objectivity as a core principle of evaluation of educational achievements of younger pupils. Conditions of objectivity and proof of evaluation are defined; the necessity of individual control and assessment is proved. Proved that an objective assessment promotes self-control and self-esteem of students, expands and deepens their knowledge; them with equips culture of mental work, brings up faith in themselves and forms healthy relationships in the team.ukоб’єктивністьоб’єктивний підхідоцінюваннямолодший школярсамоконтрольсамооцінкаobjectivityobjective approachevaluationyounger pupilself-controlself-esteemФормування об’єктивного підходу до оцінювання навчальних досягнень молодших школярівForming an Objective Approach to the Evaluation of Educational Achievements of Younger PupilsArticle