Борисова О. Б.Borysova O. B.2019-01-112019-01-112010Борисова, О. Б. Особливості використання інтерактивних педагогічних технологій в умовах інформаційного суспільства [Текст] / О. Б. Борисова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 252–261.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6526У статті розглядаються організаційно-педагогічні умови використання інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх вчителів гуманітарно)' спеціальності. Розкрито сутність поняття «інтерактивні методи», визначено низку типових труднощів, які виникають у шкільній практиці під час використання інтерактивних методів навчання.The article scrutinizes the organizational and the pedagogical terms of usage of the interactive technologies in the process of preparation of future teachers in Humanities. The essence of concepts interactive technologies, the dialogue training is examined, a number of typical problems that arises during the implementation of interactive teaching methods is identified.ukінформаційне суспільствоінтерактивні технологіїінтерактивне навчанняінтерактивні методикомунікативна взаємодіяinformative societyonline traininginteractive technologycommunicative interactionОсобливості використання інтерактивних педагогічних технологій в умовах інформаційного суспільстваFeatures is an Interactive Pedagogical Techniques in the Context оf Information SocietyArticle