Базурін Віталій МиколайовичBazurin Vitalii Mykolaiovych2019-01-092019-01-092017Базурін, В. М. Дистанційні курси як засіб оптимізації навчання об’єктно-орієнтованого програмування у вищому навчальному закладі [Текст] / В. М. Базурін // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 14–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6460У статті розкриваються особливості організації дистанційного навчання програмування, у тому числі й об’єктно-орієнтованого. Проаналізовано переваги і недоліки двох найбільш поширених відкритих ресурсів з навчання програмування. Наводяться рекомендації щодо організації навчання з використанням можливостей відкритих ресурсів.The features of distance education programming, including object-oriented disclosed in the article. Analyses the advantages and disadvantages of the two most common open source programming training. We give advice on the organization of learning with opportunities for public resources.ukдистанційна освітанавчальне середовищевідкритий ресурсоб’єктно-орієнтоване програмуванняdistance educationlearning environmentan open sourceobject-oriented programmingДистанційні курси як засіб оптимізації навчання об’єктно-орієнтованого програмування у вищому навчальному закладіDistance Courses as Means of Optimization of Learning Object-Oriented Programming in Higher EducationArticle