Ніколаєва Л. В.Nikolaieva L. V.2018-12-212018-12-212010Ніколаєва, Л. В. Освітній моніторинг: сутність, зміст, функції та етапи проведення [Текст] / Л. В. Ніколаєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 284–293.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6275У статті з'ясовується сутність понять «моніторинг», «освітній моніторинг», «педагогічний моніторинг», «якість освіти»; визначаються функції освітнього моніторингу та етапи його проведення. Наголошується на доцільності запровадження Національного моніторингу якості вищої освіти і проведенні локальних моніторингів у кожному навчальному закладі.In the article it is defined essentiality of «monitoring's» concepts, «educational monitoring», «pedagogical monitoring», «educational quality», it is determined functions of educational monitoring and stages of it conducting. It is stressed on expediency of introduction of monitoring's national system, a quality of higher education and conducting of local monitorings in every educational establishment.ukмоніторингосвітній моніторингпедагогічний моніторингякість освітиmonitoringeducational monitoringpedagogical monitoringquality of educationОсвітній моніторинг: сутність, зміст, функції та етапи проведенняEducational Monitoring: Essentiality, Content, Functions and Stages of ConductingArticle